Citroen 2CV: 80-річний народний автомобіль

Citroen 2CV: 80-річний народний автомобіль

26 серпня 2019, 10:59
Джерело: © popmech.ru
123
23 серпня 1939 року у Франції було зареєстровано нову модель Citroen 2CV. Вона позиціонувалася як модель для народу. Але чи вдалося керівництву Citroen зробити її такою, дізнайтеся зі статті.

В середині 30-х років віце-президент Citroen П'єр Буланже вирішив освоїти нішу, яку до його вторгнення не особливо жалували. Він зробив спробу пересадити жителів сільских місцин на автотранспорт. До цього вони вважали за краще гужовий транспорт. Це було шоком, особливо для такої країни як Франція.
Фото © popmech.ru

Він сформував цілком конкретне технічне завдання: машина повинна була бути гранично простою, дешевою, важити не більше 600 кілограмів, розганятися до 60 км / ч, перевозити двох пасажирів і 100 кг вантажу. Дах у неї повинен бути з матерії, щоб сільським жителям можна було перевозити різного роду предмети. Також було вирішено не відмовлятися від нововведень технічного процесу - переднього приводу і торсіонної підвіски.

Втіленням в реальність задумки П'єра Буланже зайнялися конструктор Андре Лефевр і дизайнер Фламініо Бертоні. Вони впоралися із завданням: на Паризькому автосалоні 1939 року мало відбутися явище народу Citroen TPV. Але через не зовсім вдалу конструкцію і початок Другої світової війни автомобіль практично впав у коматозний стан.
Фото © popmech.ru

У 1945 році після капітуляції Німеччини французи вирішили відродити народний автомобіль. Тільки керівництво Citroen її істотно доопрацювало: в моделі з'явилися дві фари і повноцінні сидіння. Але, незважаючи на це, Citroen TPV все ж залишався такою ж простою моделлю. Двері, капот і багажник можна було зняти без особливих проблем, а передні і задні крила кріпилися на гвинтах, що робило їх демонтаж також дуже швидким.

Дебют народного автомобіля відбувся на Паризькому автосалоні в 1948 році. У продаж він надійшов роком пізніше. Перші кілька років Citroen 2CV фарбувався в один-єдиний сірий колір і тільки потім в гамі з'явилися інші кольори. Девятісільний двигун згодом замінили на 12-сильний 0,47-літровий мотор, а під кінець життя Citroen 2CV оснащувався 28-сильним двигуном об'ємом 0,6 літра.
Фото © popmech.ru

У 1988 році виробництво цієї моделі у Франції було припинено, а в липні 1990 року був випущений останній народний автомобіль на португальському заводі Citroen. Всього з 1949 по 1990 рік було випущено більше 8,7 мільйона Citroen 2CV всіх модифікацій.

І нехай над Citroen 2CV дуже довго потішалися, але він став одним з улюблених автомобілів не тільки у Франції, але і в Європі.
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу.

Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.