Фото © vogue.ua
25-річчя взуттєвої мережі Intertop її керівництво вирішило відзначити щонайменше незвично. Вони випустили спільну колекцію з Лілією Пустовіт.
Колекцію «Hikers Only» присвятили тривалим пішим прогулянкам - по вулицях великих міст, гірським вершинам і заплутаним лісовим стежкам. Результат співпраці Poustovit і Intertop - ефектна і функціональна лінія одягу і взуття. Урбаністичний крій тут вдало переплітається з яскравим забарвленням.
«Я думаю про те, як виглядають люди на вулицях наших міст, тому пропозиція найбільшого українського ритейлера про створення спільної колекції прийняла з величезним задоволенням, - розповідає Пустовіт. - Ми в POUSTOVIT для різних проектів часто залучаємо до співпраці найцікавіших творчих людей. Тому і для роботи над колекцією INTERTOP я привертала в команду блискучих персоналій, з нами художник Вова Воротньов, бездоганний смак стиліста Соні Солтес, майстер принтів і передачі кольору, дизайнер Яна Червінська. Я рада, що ми робимо проект доступний кожному українцю, і особливо буду щаслива навесні, коли побачу нашу одяг на вулицях».
Показово було для смакоти зусиль залучення художника Вови Воротнева, який розробив логотип колекції у вигляді крокуючих один до одного чоловічків.
Сукні, туніки, штани і футболки з цієї колекції з'являться в торгових точках тільки з наступного року.
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua