Фото © manchestereveningnews.co.uk
В авіакомпанії EasyJet стався надзвичайний інцидент, в результаті чого одному з пасажирів довелося замінити льотчика.
Збій у комп'ютерній системі аеропорту Лондона призвів до порушення роботи персоналу. Один з льотчиків не був готовий вийти на зміну через незрозумілі перестановки у графіку. Адміністрація аеропорту попередила пасажирів про затримки рейсу на 2 години. Цей час був необхідний для пошуку льотчика, який би зміг вийти на заміну.
За щасливим збігом обставин на цьому рейсі повинен був летіти Майк Бредлі зі своєю сім'єю. Щоб не відкладати відпустку, він сів за штурвал Airbus. Ця людина планувала летіти не в кабіні літака, а в салоні. Але доля визначила інакше і йому довелося зайняти місце пілота. Так Майк допоміг собі, своїй сім'ї і ще сотні пасажирів, які летіли до Іспанії.
«Коли я дізнався про затримку рейсу, то просто подзвонив в офіс компанії, представився і сказав, що у мене з собою є всі необхідні документи і я готовий пілотувати літак, тому що хочу нарешті потрапити на відпочинок. Приблизно через 38 секунд мені передзвонили і дуже-дуже дякували за те, що я погодився виконати рейс до Іспанії», - заявив Бредлі.
Пізніше з'ясувалося, що Майк Бредлі працює пілотом в EasyJet з 2015 року. Він користується повагою серед колег, пасажирів. Авіаперевізнику неодноразово надходили пропозиції заохотити його за вміння створити теплу атмосферу на борту.