Новий бренд, що отримав назву 1936 був випущений спільними зусиллями дизайнера Віктора Анісімова та футбольного клубу «Динамо». Вболівальники клубу відразу впізнали в назві дату заснування клубу.
1936 - це лінія одягу преміум-сегмента. У ній поєднуються інноваційні технології, міська практичність і хитромудрі конструкції. Її автор - Віктор Анісімов - один з найвідоміших українських дизайнерів чоловічого одягу.
В новій колекції була зроблена ставка на речі трансформери. Всього 36 предметів чоловічого гардеробу. 19 з них можна носити різними способами. Їх можна адаптувати під різні потреби. Шанувальники футбольного клубу можуть знайти в цій колекції верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі і аксесуари.
«Колекція заснована на єдиній ідеї-мрії, в якій спорт - це більше ніж гра, клуб - це особлива близькість. Життя навколо тебе грає в ігри, а іноді ти граєш з нього», - коментує креативний директор бренду Віктор Анісімов.
Акцент в 1936 зроблений на те, що кордони «навколофутбольної теми» можна і потрібно розширювати.
[video = "knZuKDwp56s"]