Осінні і зимові холоди, що насуваються, бренд IENKI IENKI зустрічає лижною колекцією з технологічними нововведеннями.
«У повсякденному одязі затребувана технологічність», - заявляє засновник IENKI IENKI Дмитро Євенко. Новий сезон в його баченні - лижна «капсула», в якій планується апробувати інноваційні технологічні рішення.
Нова колекція складається з 7 моделей курток і брюк. Під цю лінійку було розширено виробництво і збільшена команда. Тепер в Черкаській області працює понад 160 людей, які в новому великому цеху втілюють задуми дизайнера в життя.
У найближчих планах Дмитра Євенко впровадити спортивні елементи в повсякденні образи. Нові системи склейки тканини дозволяють досягти ефекту безшовної поверхні. Додаються функціональні деталі: підстьобування, матеріали на мембрані Gore-Tex, внутрішні кишені.
За основу для курток з нової колекції узято бестселера Michlin. Хоча від впізнаваного бренду залишилися лише деталі. Тканина, з якої зшиті моделі чорного і сірого кольору, нагадують костюмну тонку тканину з двошаровою мембраною.
«Ми взяли активну участь в створенні тренда на пухові куртки oversize. Разом з тим ми усвідомлювали, що в майбутньому він піде на спад, - розповідає Дмитро. - Ми не планували бути поп-ап-брендом на сезон, тому зробили ставку на інновації і розвиваємо IENKI IENKI як бренд верхнього функціонального одягу».
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua