Boeing в ході випробувань довів ефективність польоту літаків один за одним. Раніше про намір перевірити цю теорію заявляв головний конкурент компанії - європейський концерн Airbus, пише Aviation Week.
Концепцію польоту один за одним інженери підгледіли у птахів. Птахи воліють літати в зграях з багатьох причин, але одна з головних полягає в тому, що пересуватися в групі простіше. Коли птахи вибудовуються в V-образну фігуру, що летять позаду зграї ловлять повітряні вихори, що піднімаються крилами птиці попереду.
Польоти за аналогічною схемою тестують і Boeing, і Airbus. Ідея полягає в тому, щоб підвищити ефективність польоту на далеких рейсах - перший літак в парі буде створювати висхідну тягу, а другий - користуватися їй.
Випробування, проведені Boeing, показали, що такий принцип дійсно дозволяє заощадити паливо. У спільній з FedEx тестуванні брали участь літаки Boeing 777F і лайнер ecoDemonstrator.
Другий літак летів на крейсерській швидкості на відстані 1,22 км від першого на автопілоті. Ніяких результатів, крім зниження витрат палива ecoDemonstrator, Boeing не розкриває.