Користувачі Facebook та Instagram зможуть регулювати кількість політичної реклами

Користувачі Facebook та Instagram зможуть регулювати кількість політичної реклами

10 січня 2020, 13:46
Джерело: © about.fb.com
514
Компанія Facebook, яка є власників соціальних мереж Facebook та Instagram, дозволить користувачам самостійно регулювати кількість реклами, пов'язаної з політикою і соціальними проблемами.

Інструмент регуляції планують запустити влітку 2020 року. Імовірно, напередодні виборів в США. Про це повідомляється на офіційному сайті компанії.

Також Facebook планує користувачам запропонувати відмовитися від реклами, в якій необхідно фіксувати персональні дані. Зокрема, електронну пошту. У той же час повністю відмовитися від таргетированной реклами Facebook поки не зможе.

Днями повідомлялося, що компанія Lenovo провела презентацію серійного ноутбука з гнучким екраном - ThinkPad X1.
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.