Yves Saint Laurent, паризький будинок моди, почав співпрацю з американським актором Езра Міллером. Знаменитість стала обличчям бренду, знявшись у рекламі весняної чоловічій компанії.
Езра Міллер постав перед шанувальниками бренду в блискітках і ламі. Він повністю одягнений у все чорне. Про це
пише жіночий онлайн-журнал Vogue UA про моду.
Герой «Фантастичних звірів» і «Флеша» потрапив в список потенційних амбасадорів, коли з'явився на шоу Saint Laurent сезону весна-літо 2020 року. Він прийшов на показ в хутряній накидці з леопардовим принтом, шортах і срібними блискучими чобітьми і словом «slut», написаним на його щоці.
У кампанії Saint Laurent, знятій Девідом Симсом і креативним директором лейблу Ентоні Ваккареллом, Езра позує в менш яскравому образі, імітуючи балетні па.
Раніше повідомлялося про те, що компанія Chanel зробила
обличчям бренду американську актрису Крістен Стюарт. Нещодавно зірка відомої кіносаги «Сутінки» знялася в рекламній компанії fashion-бренда.