Повернення до диско, гламуру, тактильності і «коконірованія» вдома сьогодні надихає деяких дизайнерів. Тенденція дизайну louche і маркетрі сигналізує про стилі 1970-х років.
Новий звіт інтернет-меблевої платформи Clippings про тенденції сигналізує про повернення до інтер'єрів і меблів в стилі 1970-х років. Повернення до louche дизайну 1970-х, що домінував в нічних клубах, і відродження маркетрі (вид мозаїки по дереву) відносяться до тенденцій, що з'явилися на міжнародних дизайнерських шоу в цьому році.
У Clippings Interior Design Trend Report 2018 розглядаються проекти, меблі і дизайн-продукти з дизайнерських ярмарків цього року в Мілані, Нью-Йорку, Копенгагені, Парижі, Стокгольмі та Лондоні, а також визначені п'ять домінуючих естетичних тем. Одна із зазначених тенденцій номер один - повернення до дизайну 1970-х років, як показано в сюрреалістичному інтер'єрі таємного клубу Studiopepe Club Unseen, новий проект, створений для Salone del Mobile 2018 року.
Повернення до експериментального гламуру дизайну 1970-х років, сильно залежному від атмосфери дискотек і сміливого мистецтва того часу. Це новий настрій в дизайні інтер'єрів проявилося на кількох презентаціях в Мілані, в тому числі колекції, натхненної дискотекою, представленої дизайнером Gufram і сюрреалістичним клубом секретних членів Studiopepe. Обидва ці проекти наситили десятиліття сміливими візерунками, просоченими квітами і сюрреалістичними деталями.