Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська залізниця» запустила новий канал комунікації з пасажирами за допомогою Facebook-месенджера.
Новий контактний центр дозволить клієнтам Укразалізниці звертатися з питаннями, зауваженнями і пропозиціями щодо роботи головного залізничного перевізника країни, повідомляється на її офіційній сторінці в Facebook.
Звертатися до контактного центру можна тепер не тільки зателефонувавши за номером 0800-50-3111, а й відправивши повідомлення в соціальній мережі.
Інформація про новий каналі комунікації через Facebook-месенджер викликала безліч коментарів з боку користувачів.
Раніше ОХО писав, що соціальна мережа Instagram буде оснащена
новою функцією. Користувачі зможуть тепер бачити свої підписки в двох категоріях: сторінки, які їм часто зустрічаються в стрічці, і акаунти, з якими вони взаємодіють рідко.