Укрзалізниця запустила через Facebook-месенджер новий канал комунікації

Укрзалізниця запустила через Facebook-месенджер новий канал комунікації

21 лютого 2020, 11:34
Джерело: © facebook.com
261
Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська залізниця» запустила новий канал комунікації з пасажирами за допомогою Facebook-месенджера.

Новий контактний центр дозволить клієнтам Укразалізниці звертатися з питаннями, зауваженнями і пропозиціями щодо роботи головного залізничного перевізника країни, повідомляється на її офіційній сторінці в Facebook.

Звертатися до контактного центру можна тепер не тільки зателефонувавши за номером 0800-50-3111, а й відправивши повідомлення в соціальній мережі.

Інформація про новий каналі комунікації через Facebook-месенджер викликала безліч коментарів з боку користувачів.

Раніше ОХО писав, що соціальна мережа Instagram буде оснащена новою функцією. Користувачі зможуть тепер бачити свої підписки в двох категоріях: сторінки, які їм часто зустрічаються в стрічці, і акаунти, з якими вони взаємодіють рідко.
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.