Нещодавно було прийнято рішення, що практично всі Тижні моди йдуть в digital-формат. Тепер стало відомо, що кутюрний Тиждень моди в Парижі, який повинен був відбутися з 6 по 8 липня, також пройде на спеціальній онлайн-платформі. Цю новину повідомили представники Французької федерації високої моди.
Новий формат передбачає розміщення шоу кожного модного будинку в форматі креативного фільму або відео. Додатковий контент увійде в відредагований розділ платформи. Все це буде широко розповсюджуватися в основних міжнародних медіамережах.
Термін "haute couture" - державна сертифікація французьких модних будинків, яка перебуває під контролем Синдикату Високої моди і продиктована правилами, що регламентують кількість годин ручної роботи, види прикрас і творчості. У Chambre Syndicale входить 16 французьких брендів, яким дозволено брати участь у Тижні моди. Серед них Chanel, Christian Dior, Jean Paul Gaultier, Maison Margiela, Schiaparelli і Givenchy.
Окреме позначення - член-кореспондент - присвоюється семи міжнародних брендам, які виробляють одяг в масштабі haute couture: Armani Privé, Azzedine Alaïa, Elie Saab, Fendi Couture, Valentino, Versace і Viktor & Rolf. 18 запрошених учасників з усього світу також отримали номенклатуру "кутюр", в їх числі Iris van Herpen, Guo Pei, Ronald van der Kemp і Julie de Libran.
Всі ці модні будинки можуть брати участь в Тижні високої моди в цифровому форматі, але деякі з них вже відмовилися. Так, дизайнер Джоржио Армані оголосив, що нова колекція Armani Privé буде показана в січні. Жан Поль Готьє, який передав кермо влади своїм кутюрним бізнесом Тітосе Абе Сакаї, повідомив, що його показ також буде відкладений до січня.