Американський цифровий художник Маркус Конже, який з'єднує природне і штучне, протиставляючи природі людини.
Коли заходить мова про скульптури, зазвичай на думку спадають такі безсмертні творіння, як Венера Мілоська, Давид, Мислитель, Дискобол і інші. Але мистецтво скульптури не застигло в часі, як самі скульптури - воно продовжувало змінюватися і розвиватися, аж до сьогоднішнього дня.
Тепер концепція скульптури просунулася так далеко, що для неї навіть не потрібно фізичні матеріали: більшість сучасних скульптур, які ми знаємо зараз - це насправді 3D-рендеринг. Халк, Голлум, Т-1000, Йода: всі вони в якомусь сенсі є творами сучасної скульптури.
Те, як він використовує природні елементи в своїх абсолютно неприродних, навіть сюрреалістичних рендерах, є чимось парадоксальним. Імітація природи в природі.
Варто сказати, що 3D-рендеринг Маркуса не тільки по-своєму «філософський», а й приємний для очей. Його дивна композиція форм, моделей і природних елементів викликає почуття простого візуального задоволення, яке неможливо відтворити в термінах «природною реальності».
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru
Фото © bigpicture.ru