Facebook запустить конкурента TikTok - сервіс Reels. Він буде працювати всередині Instagram, при цьому спочатку стане доступний в країнах, де влада хоче заборонити TikTok.
Компанія Facebook заявила, що запустить свою платформу обміну короткими відео. Сервіс Reels з'явиться в США і 50 інших країнах. Це трапиться всього через тиждень після того, як компанія почала тестувати свою платформу в Індії. Reels з'явився там після того, як влада цієї країни заборонили TikTok, а через кілька днів адміністрація президента США Дональда Трампа заявила про такі ж плани.
Reels дозволить людям записувати і редагувати 15-секундні відео, на які можна накласти музику і інші відео. Однак офіційна дата запуску ще невідома.
При цьому Instagram - не єдина компанія, яка хоче конкурувати з TikTok. YouTube розробляє конкурента цієї соціальної мережі - Shorts, він повинен вийти до кінця року. Однак жодна з цих компаній поки не давала публічні офіційні коментарі з приводу запуску.
«Приємно бачити, що інші компанії цінують новий творчий досвід, яким займається TikTok, - заявив представник компанії в інтерв'ю телеканалу CNN. - Ми завжди вірили, що відкрита конкуренція дає величезні переваги для користувачів».