Жінка-банер — один з найбільш креативних способів реклами, який відомий ще з XIX століття. Торговці прикрашали своєю продукцією представниць прекрасної половини людства і фотографували їх. Найнезвичайніші прикраси ОХО зібрав нижче.
Такий спосіб реклами, як використання жінок-банерів, був придуманий в 1870-х роках. Тіла жінок прикрашалося різними товарами, а потім вони позували для рекламних фото. На їх сукнях можна було зустріти багато чого — від кренделів і лампочок до ялинкових іграшок та стільців,
пише Zagge.
Відзначається, що для деяких рекламних знімків спеціально виготовлялися шапки з хліба і меблів. На посаду моделей, як правило, брали актрис або жінок легкої поведінки.
Подібний метод реклами був досить дієвим. Клієнти з задоволенням розглядали жінок в незвичайних нарядах і натхненні прямували до торговців за покупками. Особливою популярністю він користувався в період з 1870-х до 1890-х років. А на початку XX століття цей спосіб реклами став поступово втрачати свою популярність, поки не поступися місцем манекенам.
Раніше ОХО показав
чорно-білі знімки Фредді Меркьюрі, особистості досить неординарною. У той час як про його сценічне життя було відомо багато, про особисте він розповідав одиницям.
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru
Фото © zagge.ru