Італійська компанія Valentino представила свою нову рекламну компанію — Valentino Empathy. Зйомка проходила в віддаленому форматі і до неї було залучено 23 відомих особистості.
Дизайнер П'єрпаоло Піччолі попросив друзів-знаменитостей бренду сфотографуватися самостійно і надіслати готові знімки. У рекламній компанії взяли участь Летиція Каста, Наомі Кемпбелл, Адут Акеч, Вітторія Черетті і багато інших зірок. Вони демонстрували речі з нової колекції осінь-зима 2020/2021. Про це
пише жіночий онлайн-журнал Vogue UA про моду.
Відзначається, що Наомі Кемпбелл знялася на тлі басейну в чорному пальто з фігурним ліпленням і червоною сумкою через плече Valentino, Летиція Каста наділа напівпрозорий образ з шифону, а Адут Акетч позує в трикотажному платті з високим розрізом у стегна і тієї ж сумкою.
Виконана робота не заохочувалася гонораром. А всі кошти були перераховані в римський Lazzaro Spallanzani Hospital, в якому лікарі борються з COVID-19.
Близько двох тижнів тому Ріанна поділилася новиною про те, що додає лінію по догляду за шкірою в імперію Fenty. Для просування лінійки співачка запросила своїх колег A $ AP Rocky і Lil Nas X. В
рекламному ролику зірки і безліч моделей відпочивають біля басейну.