Французький бренд Ludovic de Saint Sernin запустив нову капсульну лінію чоловічих плавок. Їх особливістю стало використання шнурівки, що деякі колеги дизайнера сприйняли з підозрою.
Плавки з нової лінійки випущені в різних відтінках і названі на честь місць, де любить відпочивати Людовик де Сен-Сернен. Чорне забарвлення присвячене нью-йоркському Фаєр Айленду, біле - грецькому Міконосу, бежеве - Марракешу, яскраво-рожеве - Ібіці.
Відзначається, що кожна модель з нової колекції була зшита в ательє вручну. Так бренд хотів мінімізувати «вуглеводневий слід», який міг би залишитися при виробництві і транспортуванні з інших місць.
Зйомка рекламної кампанії була доручена фотографу Томасу Гіддінгсу. Він працював в парі з молодим манекенником Ніколасом Райтом в нью-йоркському Фаєр Айленді влітку минулого року. Вибором локацій для зйомки займався сам автор колекції - Людовик де Сен-Сернен.
Нещодавно ОХО писав про нову колекцію британського бренду
Burberry. До неї увійшли класичні боді, зручні купальники і худі. Причому кожен образ доповнювався окулярами і сумочкою.