Італійська компанія Bulgari презентувала свою нову колекцію аксесуарів. Обличчям рекламної кампанії стала топ-модель Марта Хант.
У нову колекцію увійшли наручні годинники, намиста, кулони і кільця. Більшість моделей стилізовано під голову або тіло змії. В якості основного матеріалу для
прикрас було вибрано золото, для обробки - дорогоцінні камені.
Зйомка проводилася в одному з нью-йоркських районів. За задумом їх урбанізм повинен був підкреслити ніжність і беззахисність нової колекції. Не останню роль в цьому зіграла робота стиліста і фотографа, які також взяли участь у цій рекламній кампанії.
За заявою топ-моделі, вона неймовірно щаслива, що приєдналася до сімейства Bulgari, ставши його Амбассадор. Культовий бренд допоміг здійснити її мрію.
Марта додала, що перший день зйомки вона навряд чи забуде. Адже це її перший робочий день після карантину.
Bulgari - італійський бренд, що займається виробництвом предметів розкоші - ювелірних виробів, духів, аксесуарів зі шкіри. Він входить до трійки найбільших ювелірних компаній світу.