Одеський художній музей і INVOGUE представили спільний проект з випуску футболок. Це, свого роду, діалог, який будується за допомогою соціальних мереж з відомими особистостями минулих років.
Нова колекція складається з чотирьох
футболок з репродукціями робіт, які знаходяться в колекції Одеського художнього музею. Дизайнери представили, як би виглядали твори відомих художників, якби вони вирішили публікувати і просувати їх за допомогою інтернет-простору.
Автори проекту вважають, що сьогодні не тільки музеї повинні ставати просторами для спілкування між людьми і мистецтвом. Саме мистецтво минулих років не повинно забуватися в принципі.
Відзначається, що всі футболки були створені українським брендом. А кошти, які будуть виручені з їх продажу, підуть на розвиток Одеського музею.
Це не перший проект подібного роду. У практиці українських дизайнерів вже був досвід співпраці з різними установами, спрямований на залучення до культурно-історичного минулого країни.
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua