Французький будинок Cartier презентував нову колекцію. Обличчями рекламної кампанії
годинників стало кілька відомих особистостей, в тому числі Рамі Малек - американський актор.
Лінійка складається з водонепроникних моделей в круглій формі. Вони виготовлені зі сталі і золота. Велика версія в жовтому, маленька версія - в рожевому варіанті. Також в колекції є скелетовані годинники з діамантами.
Металеві ремінці годинників можна легко міняти на шкіряні за допомогою спеціальної системи, розробленої компанією. Гравіювання дизайнери «сховали» під заводною голівкою, а задню кришку корпусу оснастили сапфіровим склом.
Кожен з представлених амбассадорів бренду демонструє свій унікальний шлях до успіху, різноманітність і сміливість, з якими асоціюються годинник Pasha. Новинка привертає увагу своїм оригінальним дизайном, з сучасністю кодів і повагою до класики. Дизайнерам ювелірного дому вдалося об'єднати в годиннику силу і делікатність.
Нагадаємо, вперше ця модель вийшла в 1985 році і стала однією з найбільш впізнаваних у Cartier. Вона була присвячена марракешському паші.