Торгова мережа No One після 25 років співпраці з різними європейськими брендами починає випускати власне взуття. Стартувати вона вирішила з демісезонних варіантів.
До колекції увійшли
туфлі, черевики і ботильйони універсальних кольорів і відтінків. З огляду на це, їх власниці не будуть ламати голови над питанням, з чим носити нову пару взуття. Вони підійдуть до будь-яких суконь, брюк, спідниць. В якості основного матеріалу обрана натуральна шкіра.
За заявою креативного директора компанії, лінійка взуття створена для того, щоб її можна було носити кожен день. І багато в чому тут допоміг багаторічний досвід співпраці з європейськими брендами. Детальний аналіз допоміг зрозуміти, чого хочуть сучасні дівчата і жінки. І вже на підставі цього дизайнери No One змогли створити власну колекцію.
No One - найбільший європейський рітейлер, який співпрацює майже з 100 торговими марками, що займаються виробництвом взуття і аксесуарів. Він уже протягом 25 років зберігає свій професійний статус і пропонує краще сервісне обслуговування.
Фото © glamour.ru
Фото © glamour.ru