Будинок моди Chloé представив своїм шанувальникам аромат, наповнений квітковими мотивами. У рекламній кампанії нової продукції знялася британська актриса Люсі Бойтон.
Новинка - суміш квітково-фруктових акцентів. Ноти мандарину і чорної смородини вдало поєднуються з ароматом рожевих пелюсток. Вони налаштовують на неспішний ритм життя, дозволяючи насолодитися кожною її миттю.
На думку авторів
парфуму, це прекрасний «помічник» в створенні жіночного образу, який буквально переповнює ніжність.
Для флакона дизайнери підібрали ніжно-рожевий колір і імітацію плісировки. Доповнює візуальну складову рожева стрічка.
Рекламна кампанія була побудована на чорно-білих тонах. Ніжно-рожевий флакон з його вмістом виступив акцентом. Фоном став морський пейзаж, а молода зірка з «Богемської рапсодії» допомогла втілити в реальність задум дизайнерів проекту.
Chloé - модний французький бренд, який займається виробництвом одягу, аксесуарів і парфумерії. Його продукція продається як в маленьких бутиках, так і великих універсальних магазинах.
[video = "zzLb4YE8HJc"]