Нове дослідження вчених дозволило зрозуміти, якою мірою процедура створення друкованого та письмового тексту впливає на головний мозок. Але отримані результати неоднозначні.
Предметом дослідження була мозкова активність при малюванні, наборі друкованого тексту і рукописному письмі. У якості піддослідних були задіяні діти і молоді люди до 30 років. Тестування проводилися з урахуванням вікових показників, а також роду заняття в разі дорослих.
В ході дослідження вчені з'ясували, що під час письма стилусом на
сенсорному екрані, мозок демонструє достатню активність. Тим самим це впливає на його здатність до навчання. При наборі тексту її рівень знижується. Особливо це стосується ділянок мозку, що відповідають за пам'ять і кодування нової інформації.
Дослідники зробили висновок, що для комплексного розвитку, слід використовувати всі методи візуалізації інформації - письмо від руки, друкований текст і малювання. Особливо це стосується дитячого мозку, який отримує багато даних ззовні і в великих кількостях.