Шведська компанія IKEA і парфумерний бренд Byredo презентували лімітовану колекцію ароматичних
свічок. У лінійку увійшло 13 ароматів.
Для свічок були виготовлені глиняні ємності з кришками. Причому в дизайні кожної задіяно трикутник, що відсилає до ідеї послідовності в сприйнятті людиною запахів. Верхні ноти змінюються нотами серця, і завершується все базовими нотами, що знаходяться в основі трикутника. Останні і створюють так званий шлейф.
Ідея нової колекції побудована на принципі невидимості. Адже вважається, що на сприйняття впливає не тільки інтер'єр будинку, але і його запахи. Більше 40% опитаних впевнені, що кожен будинок пахне по-різному. Цей принцип був продубльований в назві лінійки.
Ароматичні свічки з нової колекції мають надійти в продаж вже до кінця місяця. Вони повинні з'явиться в торгових мережах компанії по всьому світу.
На даний момент поки не розкривається, які аромати будуть представлені в лінійці. Єдине, що згадується, шанувальники Byredo будуть дуже здивовані.