Американський бренд Guess розпочав співпрацю з відомим рітейлером Rendez-Vous. Вже цієї осені на полицях магазинів останнього з'являться аксесуари бренду.
Початок співпраці ознаменовано запуском в продаж жіночих та чоловічих моделей взуття і аксесуарів. Очікувано, що це будуть не тільки демісезонні черевики та чоботи, а й зимові кросівки, унти, а також всіляке утеплене взуття. Серед аксесуарів, які представить Guess будуть
рюкзаки і сумки.
За заявою представників модного бренду, в цьому сезоні акцент зроблено на потреби молодої аудиторії. Вони вирішили провести свого роду просвітницьку роботу по залученню молоді до високої якості і широкого асортименту аксесуарів.
З наступного сезону до чоловічих і жіночих колекцій будуть додані ще й товари для дітей. Так компанії хочуть якомога повноцінніше долучати клієнтів до своєї продукції і продаваних товарів.
Співпраця Guess і Rendez-Vous - це не перший досвід просування аксесуарів через взуттєвих рітейлерів. Американський бренд протягом декількох років досить успішно реалізовує свою продукцію на європейських ринках.