Одеський бренд Наташі Зінько разом з відомим італійським репером об'єднався для створення лімітованої колекції домашньому взутті. Нові тапочки з'явилися в продажу вже на днях.
Дизайн моделі виконано в червоному кольорі, що не зовсім типово для
домашнього взуття. Адже вона повинна діяти на свого власника заспокійливо. А тут у вигляді декору навіть додані графічні вставки з вогниками. Можливо, це відсилання до кольору волосся епатажного виконавця.
Нові тапочки відрізняються підвищеною зручністю і стійкістю. Текстильна вставка «оточує» спеціальну основу, що практично не стоптується. Стопа щільно фіксується за рахунок регульованого верху з липучкою.
За заявою самого італійського репера, колаборація з одеським брендом виникла через його любов до продукції Наташі Зінько. А тапочки бренду придбали популярність завдяки відомим інфлюенсерам Європи, Америки і України.
Це не перший досвід співпраці українських дизайнерів з відомими європейськими виконавцями. Досить згадати минулий рік, який був ознаменовано цікавими проектами з випуску одягу і взуття, а також аксесуарів.