Компанія Kenzo, а точніше її нинішній креативний директор, став ініціатором виходу нової незвичайної колекції. У ній він вирішив об'єднати творчі напрацювання двох зірок зі світу моди - Кензо Такада і Кансі Ямамото.
У новій колекції були інтерпретовані на сучасний лад роботи японських майстрів. До неї увійшли як предмети верхнього одягу -
куртки, пуховики, так і штани, футболки та светри. Їх прикрашали анімалістичні принти, японські шрифти, акцентні зображення.
Обидва дизайнера в минулому були одержимі тваринною тематикою і часто включали її в свої колекції. Особливо їх інтерпретацією в японському мистецтві. Вони цінували молодіжну складову, комфорт і свободу руху.
Як зазначив нинішній креативний директор Kenzo, нова колекція стала даниною поваги відомим дизайнерам з минулого. Її презентація відбулася в онлайн-форматі.
У рекламній кампанії були задіяні знамениті європейські фотомоделі. Їх зйомка проводилася в двох варіантах - кольоровому і чорно-білому. Проте розглянути анімалістичні принти і яскраві акценти на одязі можна без особливих зусиль.