RITO презентував казкову колекцію для Різдва

RITO презентував казкову колекцію для Різдва

8 грудня 2020, 23:51
Джерело: © vogue.ua
106
Український бренд RITO представив нову колекцію. Ставку в ній дизайнери зробили на трикотаж.

У нову лінійку продукції увійшли брючні костюми, кардигани і топи. Для них обрано білизняний стиль, асиметричність і вільний крій. Також сюди увійшли штани-палаццо і сукні з бахромою.

Легкість і зовнішня простота трикотажу доповнена обробкою, яка надає їй святкування. Бахрома, поясні вставки, бісер - все це вносить в, здавалося б, цілком звичайні речі елемент урочистості.

Колірна складова одягу - коричневі та чорні відтінки. Серед іншого зустрічаються і золоті вкраплення, а також святковий червоний колір. З огляду на використання трикотажу, вони виглядають дуже тепло і ненав'язливо.

За заявою дизайнерів бренду, вони вже близько 30 років працюють з трикотажем. Тому знають про нього дуже багато. У новій колекції вони захотіли змінити сприйняття цього матеріалу у людей. Навіть трикотаж може іноді заінтригувати.

Щоб це втілити в реальність, команда бренду попрацювала над плетивами і формою. З одного боку була обрана найлегша, практично невагома в'язка. А з іншого боку - асиметричний крій і декор.

Продажі нової колекції вже почалися в фірмових магазинах бренду. А також в тих торгових точках, які з ним співпрацюють.

Фото © vogue.ua

Фото © vogue.ua

Фото © vogue.ua

Фото © vogue.ua

Фото © vogue.ua
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.