Вчені з Лондона вирішили з'ясувати, чому під час гри деякі гравці використовують інверсію осей. Тестові випробування тільки попереду.
Учасники експерименту отримають різні завдання, які будуть пов'язані з обертанням фігур за допомогою думки. На підставі цього, будуть виміряні показники того, як вони використовують різні сигнали, що транслюються
колонками.
У цих завданнях неправильних або правильних відповідей як таких не буде існувати. Головне завдання - оцінити те, як використовується інверсія стосовно ігрового простору. Дослідники визначатимуть час реакції одного користувача, а також її точність.
Наступний етап - анкетування респондентів. За допомогою відкритих і закритих питань, вони розповідають про свої враження і ігрових звички. Шляхом порівняння відповідей з показниками тестів вчені повинні отримати максимально точні відомості.
На даний момент організатори експерименту поки не знають, до чого призведе їх геймерське дослідження. Але зараз на участь в ньому надійшло понад 500 заявок від гравців з різних країн.
Нагадаємо, інверсія - поняття, яке в різних областях знань має різні пояснення. Що стосується природних і експериментальних наук, то це зміни порядку складових елементів чогось цілого.