Український бренд Poustovit презентував нову колекцію одягу для дітей. Вона наповнена затишком, теплом і вічними життєвими цінностями.
До колекції увійшли
худі і спортивні штани вільного крою в фіолетових і кремових відтінках. На спині кожного светру з капюшоном вишито дерево, як символ життя, міцних сімейних відносин, зв'язку поколінь.
Як матеріал обраний утеплений трикотаж з флісовою підкладкою. Він дуже м'який, теплий і комфортний. Навіть манжети, незважаючи на свою фіксуючу функцію, практично не відчутні.
Локаціями для зйомки стали лісові масиви. На тлі високих сосен, відростилої трави, частково «оголеної» землі позували моделі в одязі з нової колекції. Героїнями зйомки стали Лілія Пустовіт, Ірина Костюк і Вікторія Фіалка разом зі своїми дітьми. Фотографії з рекламної кампанії вийшли досить затишними.
Як заявляє автор колекції, єднання з природою, сім'єю і прояв справжніх почуттів, допомагає дітям відчувати себе впевненіше. Причому це стосується будь-якого віку. А іноді навіть дорослих людей. Саме тому вони і були задіяні в зйомках.
Моделі з нової колекції для дітей вже доступні до покупки. Їх можна придбати у фірмових магазинах бренду і в магазинах-партнерах.
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua