Компанія Lego займається виробництвом розвиваючих конструкторів вже не одне десятиліття. Один з її останніх проектів присвячується майбутньому дітей.
Рекламна компанія націлена на три проекти - три види конструктора - візуалізація під пожежного, космонавта і рок-зірку. Кожен з них являє собою костюм, який ніби надітий на дитину. Візуально виходить, що його будівельник зсередини створює сам себе.
Представники компанії вважають, що
мрії дітей потрібно реалізовувати. І, як правило, батьки при бажанні можуть це зробити. Досить прислухатися до того, про що говорять діти, ким хочуть стати.
Як правило, в майбутньому кожна дитина бачить себе героєм - пожежником, космонавтом, спортсменом або рок-зіркою. Це бажання бути прийнятим суспільством, знайти своє місце в ньому.
Саме тому компанія Lego пішла на такий крок. Вона чує і слухає своїх маленьких клієнтів. Враховує їх інтереси.
В майбутньому всесвітньо відомий виробник конструкторів планує продовжувати створювати для дітей такі проекти з акцентом на соціалізацію, професійне орієнтування.
Якщо у батьків виникне бажання зрозуміти, чим цікавиться їх син або дочка, досить просто поспостерігати за ними. Зокрема в ігровій діяльності.
![](https://st.violity.com/auction/uncos-images/oxo/29/a1d283bb3b76c10147c92bf53dad4f2f.jpg)
Фото © fastory.ru
![](https://st.violity.com/auction/uncos-images/oxo/29/54023bcb9bc4c5e09dc1318e2a39cdc0.jpg)
Фото © fastory.ru