Американський дизайнер Michael Kors провів презентацію своєї весняно-літньої колекції ще місяць тому. Але рекламна кампанія по ній була запущена тільки нещодавно.
Концепція проекту полягає в існуванні маленького оазису серед пустельного мегаполісу. Місця, де можна хоч на час зупинитися, поміркувати про життя, насолодитися тишею і спокоєм. Це простежується в одязі, взутті та
аксесуарах.
Зйомки рекламної кампанії проводилися в Нью-Йорку. У них взяло участь кілька відомих топ-моделей. Що стосується самих фото, то ними займався дует голландських фотографів.
Важливість насолоди природою була підкреслена ще й умовами пандемії. Позбавлення можливостей перебувати в будь-який момент в лісі, саду або міському парку вже досить показово для сучасної людини.
Нова колекція буквально просякнута натуральними текстурами. Це поєднання трикотажу і аксесуарів ручної роботи. На думку дизайнера, завдяки цьому можна підкреслити актуальність наступаючого сезону.
Michael Kors заявив, що це одна з найбільш вдалих колекцій в його творчості. Одна з найбільш продуманих. Адже речі повинні вселяти впевненість в образі. Тут також не можна забувати про довговічності і універсальному використанні.
Читайте також:
Пухнаста, рожева і дуже містка - нова сумка від TousФото © vogue.ua
Фото © vogue.ua