Модні бренди продовжують боротися за місце під сонцем. Але тільки їх клієнтам судилося вирішувати, залишаться вони там чи ні. ОХО розповів, які бренд стали найпопулярнішими на інтернет-просторі.
Трійку лідерів як завжди замикають відомі
модні будинки і їх дизайнери - Gucci, Balenciaga і Moncler. Причому у кожного з них були на те свої причини. Ці дані були зібрані спеціальними пошуковими платформами на основі запитів в мережі.
Наприклад, модний будинок Gucci в цьому році здобув популярність у користувачів багато в чому завдяки колаборації з The North Face. Ще однією причиною називають появи відомих осіб в моделях від Gucci на обкладинках інтернет-видань.
Що стосується французького бренду Balenciaga, то він отримав срібло з-за своєї нової колекції в вигляді комп'ютерної гри і співпраці з Кім Кардашьян.
Moncler забезпечив свою участь в топі тим, що купив одного зі своїх конкурентів. Ймовірно, якби не це, то він би і не привернув увагу користувачів.
Серед інших до списку найбільш затребуваних брендів, увійшли Off-White, Prada, Saint Laurent, Versace, Valentino і Fendi.
Незважаючи на те, що хейтери тільки і шукають привід, щоб «облити брудом» імениті бренди, останні впевнено тримають оборону. Більшість «писак» роблять це на замовлення. Тим самим, щоб очорнити конкурентів зі світу моди.
Що ж залишається робити звичайним користувачам мережі, які через ситуацію в світі змушені користуватися виключно інтернет-пропозиціями модних будинків? Стежити за інформацією на їх офіційних сайти і читати достовірні джерела. І при цьому не забувати керуватися здоровим глуздом.
Читайте також:
ОХО розповів, як ненудно носити жилетку