Годинникова компанія Hublot презентувала дві нові моделі
наручних годинників. І якщо про першу квіткову ОХО повідомляв раніше, то зараз хотілося б зупинитися на ідеї художника Такаші Муракамі.
Годинникова новинка оснащена чорним 25-міліметровим керамічним циферблатом, який прикрашає стилізація під квітку з пелюстками. Його полірована серцевина усипана чорними діамантами.
Часовій компанії довелося переглянути свої позиції щодо технологічної складової. Це пов'язано з нестандартним підходом до творчості японського художника. Розроблено нову динаміку для втілення в життя фантазій Такаші Муракамі.
На виході вийшов «усміхнена» діамантова квітка, якій було навіть придумано особливе гасло. З японського воно перекладається як «мистецтво злиття».
Коли японський художник вперше відвідав швейцарську годинникову мануфактуру, він побачив багатоканальний симбіоз. Це було злиття традиційних винаходів, футуристичності і майстерності.
Після цього почалася розробка нової моделі. Вона тривала недовго, всього кілька місяців. Але ці місяці були сповнені сумнівами і експериментами. Крок за кроком художник створював майбутній прообраз годинникової сенсації.
Томлива підготовка закінчилася презентацією новинки. Продумана рекламна компанія, в якій взяв участь Такаші Муракамі. Художник сидить в традиційному японському одязі з годинником на зап'ястку. У цьому простежується зв'язок традицій та інновацій, розкоші і лаконічності.
Модель з чорними діамантами буде випущена тиражем всього 200 примірників.
Нещодавно ОХО писав про
стильний наручний годинник для справжнього мандрівника - новинку від Jacob & Co.
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua