Французька компанія Dior представила нову колекцію аксесуарів. Обличчям рекламної компанії стала британська актриса і модель Кара Делевінь.
Лінійку товарів склали наручний годинник, браслети, сережки і кільця. Кожне з цих
прикрас відрізняє незвичайний дизайн і нестандартна добірка матеріалів.
Наручний годинник представляють собою звичні механічні конструкції. Але ремінці в них не з'єднуються, а фіксуються на руці за допомогою браслета-обмежувача. Візуально виходить, що годинник ось-ось впадуть з руки. Але цього не відбувається.
Для обробки кілець, сережок і браслетів використано золото і дорогоцінні камені - діаманти, тигрове око, лазурит, бірюза і хризопраз. Дизайнери змогли скомбінувати їх дуже ненав'язливо. Блиск білих діамантів оттеняется блакиттю бірюзи. А насиченість золота підкреслюється тигровим оком.
Рекламна кампанія французької компанії була задумана на простий демонстрації новинок. Увагу акцентовано на руках і обличчі британської моделі. Враження не зіпсували навіть навмисне нашарування прикрас - кілька браслетів і годинника на руці дівчини. Кільця, що прикрашають майже кожен палець.
Як образу британська модель і актриса вибрала вільний костюм чорного кольору. Легкий і невимушений зовнішній вигляд не відволікав від демонстрованих кілець, сережок і браслетів.
Прикраси з нової колекції вже надійшли в продаж. Їх можна замовити на офіційному сайті Dior або придбати у фірмових магазинах бренду. Деякі моделі доступні лише за попереднім замовленням.
Читайте також:
Вінтаж в моді: 3 речі, якими мріють мати колекціонериФото © fastory.ru
Фото © fastory.ru
Фото © fastory.ru