Українські бренди в останні п'ять років впевнено штурмують світові подіуми. Хтось розгорнув свою діяльність в Європі, а хтось - націлився на Азію. ОХО розповів про найбільш успішних.
Бренд Ruslan Baginskiy був заснований двома захопленими хлопцями зі Львова з бюджетом в 200 дол. Спочатку цікаві капелюхи були помічені українськими знаменитостями, а потім хлопці вирішили спробувати себе на міжнародному рівні. Сьогодні серед шанувальників продукції Ruslan Baginskiy Джіджі Хадід, Мадонна і Майлі Сайрус.
Ksenia Schnaider вважається головним брендом, що асоціюється з українським денимом. Свою головну фішку подвійні штани зі спідницею-шортами представили в 2017 році. Після цього про український бренд заговорив практично весь модний світ. Дизайнерам довелося буквально викручуватися, щоб заповнити потреби байеров в денім від Ksenia Schnaider.
Про бренд BEVZA заговорили після демонстрації колекції в Києві, а потім у Тбілісі. Мінімалістична естетика сподобалася і за океаном. Сестри Хадід, Селена Гомес і Емілі Емілі Ратажковскі в різний час були помічені ЗМІ в одязі українського бренду.
Про Віті Кін, автора вже відомих
суконь-вишиванок, вже давно говорять всі світові інфлюенсери. Через рік після створення моделей, їх назвали найпопулярнішими літніми сукнями року. Це був 2014 рік. Придумані українським дизайнером образи з'являлися в наймодніших виданнях. За право продажів билися рітейлери Європи і США.
Список можна продовжувати. Адже українські дизайнери щодня пропонують свої ідеї світу, через колорит своєї країни, її духовні цінності.
Читайте також:
Дизайнери розповіли, чому гетри з смужкою знову в тренді