Українські дизайнери відомі не тільки
вишивками і їх стилізаціями. Більше 12 років бренд INDPOSHIV, який виробляв брючні костюми для чоловіків, запускає колекцію для жінок.
Лінійка представлена під окремим брендом Heroism. Костюми пройняті ідеєю щоденного жіночого героїзму. Проблем, з якими стикаються представниці слабкої половини людства. Особи, які потребують захисту, причому не завжди чоловіків.
Засновниця бренду вирішила підставити своє плече тим, хто потребує підтримки. Кілька маскулінні моделі, брутальних відтінків - гіркий шоколад, бронза, мишачий сірий.
Лінійку поповнили не тільки костюми-двійки з брюками, але і з спідницями-олівцями. Сорочки, пальто і плащі. Кожну річ дизайнер створює за індивідуальними розмірами і лекалами замовниці.
Вибір припав на класику не просто так. Це органічне поєднання захищеності, стилю і зручності. Незначна примха для жінок, але вона повинна бути виконана.
Автор проекту зазначила, що колекція і бренд з'явилися в дуже складний час. Катерина Возіанова внутрішньо відчула, що втратила віру в себе, особисту опору. Це породило відчуття пошуку, взаимозамещения. Жінці хотілося знайти віру в себе не на день, місяць або року, а назавжди.
Назва бренду - зв'язок між кожною жінкою і її внутрішнім героїзмом, існуючому в кожній. Якщо опустити всі феміністичні гасла, то сучасні жінки багато чого «повинні», а підтримку для цих зобов'язань перед світом знайти складно. Проте силами нової колекції це виявилося можливим.
Раніше ОХО повідомляв, що
Stella McCartney випустив одяг зі шкіри грибів.
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua