Німецька компанія Hugo Boss і американський спортивний бренд Russell Athletic об'єднали зусилля в створенні капсульної колекції. Це одяг для щоденного використання зі спортивним підтекстом.
Лінійку продукції склали костюми, світшоти,
білизна, блейзери та шорти. Піджаки і брюки вільного крою. Кожну модель прикрашає фірмовий логотип, на якому відображається символіка двох брендів.
Для капсульної колекції був розроблений спеціальний малюнок - широка діагональна смуга. Вона надає речам винтажной нотки. Не менш важливою естетичної деталлю вважаються лампаси, що прикрашають брюки, шорти і штани.
Кольори, принти і фасони замішані на багаторічному досвіді двох світових модних гігантів. Джерсі, трикотаж комбінують в собі вишуканість і невимушеність. Навіть традиційні елементи способу, отримують друге дихання в новій капсулі.
Співпраця німецького і американського брендів - можливість об'єднати незмінне німецька якість з культової американської естетикою. Капсульна колекція ніби призначена для сучасних людей. Легка, якісна. У ній простежується незмінний смак. Багато моделей представлені в стилі унісекс.
Як візуальній складовій кліпмейкерів скористалися видами спортивних майданчиків і залів. Хлопці та дівчата позували на тлі спортивних снарядів і нагород. Рекламна кампанія орієнтувалася на підкреслену спортивність і досягнення успіху.
Одяг з капсульної колекції з'явиться у фірмових магазинах брендів і магазинах-партнерах в квітні 2021 року.
Читайте також:
Капсульна колекція одягу та аксесуарів après-ski від Aperol Spritz і PeakФото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua