Інтер'єр для меблевої виставки також має місце бути. В Лонг-Айленді на тлі новинок дизайнерів запам'яталися барвисті і еклектичні мотиви Олени Фремптон.
Ключовими темами виставки стали тепло і протиріччя. Використовувалися яскраві кольори, незвичні фактури. Фіолетові кущі і дерева, фотографії та картини з зображенням рослинності. Здивували моделі
меблів з представниками фауни - крісла, прикрашені медузами і рибами.
Як зазначає Олена Фремптон, це одна з перших виставок в цьому році з подібним підтекстом. Команді дизайнерів хотілося тепла і контрасту, тому нестандартні рішення по організації виставки прийшли самі собою.
Як правило, презентація меблів проходить в досить аскетичних умовах. Новостворені моделі встановлюються на однотонні парапети. Це дозволяє відвідувачам виставок розглядати предмети меблів, не відволікаючись на сторонні об'єкти.
Але Олена Фремптон пішла іншим шляхом. Виконуючи роль визуализатора вона доповнила простір компонентами, які об'єднали виставкові експонати однією ідеєю.
Почуття місця було в пріоритеті. Кожен диван, стілець або крісло потребували своєму місці. При цьому необхідно було, щоб всі меблі виглядала, як частина єдиного простору.
Виставка Frampton Co - перший досвід для дизайнерів Лонг-Айленда. Раніше подібні заходи проходили інакше. Свої роботи презентували Джессі Фроман, Крейг МакДін, Estudio Campana, Доріс Леслі Блау та інші.
Виставкові зали, незважаючи на карантинні заходи, привернули увагу громадськості, ЗМІ.
Нещодавно ОХО писав про
пуфі Narl, що нагадує квітку.
Фото © design-mate.ru
Фото © design-mate.ru
Фото © design-mate.ru
Фото © design-mate.ru