Шведська компанія Candela анонсувала будівництво самого швидкохідного електричного судна.
Човен повинна стати найшвидшою в світі.
Конструкція нового водного транспорту буде стандартною. Металевий каркас з полегшеними матеріалами, салон на 30 пасажирів і водія. Засклені вікна, зручні крісла і електричне управління.
З технічної точки судно зможе розігнатися до 30 вузлів і проходити на одному заряді більше 60 морських миль. Досягати таких показників суднобудівник планує за рахунок бортового комп'ютера.
Силами пристрою оцінюється загальний тоннаж судна з урахуванням кількості пасажирів і вантажу, нахили по різних осях під час руху. Після цього вносяться корективи в роботу підводних крил - утримують певний кут для плавного ковзання електролодкі по воді.
Судно компанії Candela буде не тільки використовувати на 80% менше енергії для своєї роботи, але і зберігати човен стабільно по відношенню до води. При цьому буде пересуватися на більш високих швидкостях, ніж існуючі водні засоби. Збиток іншим човнам і навколишньому середовищу виключається.
Як зазначив генеральний директор компанії Густав Хассельског, водного транспорту приділяють недостатньо уваги. У годину пік, коли наземний транспорт перевантажений, човни стануть альтернативою автомобілів і автобусів.
Випробування нового човна почнуться в 2022 році в Стокгольм. Через рік після цього компанія планує перейти до комерційних операцій. Мета шведського суднобудівника - довести, що їх пороми на підводних крилах комфортніше, дешевше і екологічніше звичайних човнів.
Нещодавно ОХО писав про
компанію Hyundai, яка представила концепт літаючого таксі.