Нові досягнення в галузі ШІ: вчені розробили детектор сарказму в соцмережах

Нові досягнення в галузі ШІ: вчені розробили детектор сарказму в соцмережах

11 травня 2021, 20:19
Джерело: © hightech.fm
160
Американським вченим вдалося розробити детектор, який дозволяє визначити наявність саркастичних висловлювань в соціальних мережах. Принцип роботи «пристрої» заснований на аналізі настроїв користувачів.

Штучний інтелект дозволяє аналізувати емоції в публікаціях, залишених в соцмережах. Позитивні, негативні або нейтральні, які пов'язані з розміщеним в мережі текстом. Розроблена американськими дослідниками методика дозволяє зчитувати цю інформацію з точністю до 60-70%.

Щоб знаходити закономірності в публікаціях, що вказують на сарказм, були завантажені величезні бази даних. Потім перевірена їх точність. За допомогою ІІ методика не тільки аналізує, а й навчається - вчиться розпізнавати саркастичні висловлювання.

Відзначається, що навіть людина не завжди може зрозуміти, де і коли використовується сарказм. Для програмного забезпечення це ще складніше. Але розробка американських дослідників допомагає знаходити саркастичні слова і вирази, визначати залежність між ними і сортувати тексту.

Раннє розпізнавання сарказму викликало труднощі через особливості використання людиною. Адже, як правило, він залежав від інтонацій, міміки, які в тексті передаються складно. Але на практиці виявилося, що ІІ зможе впоратися і з цим.

Свою розробку вчені хочуть використовувати для поліпшення роботи додатків, які працюють в режимі онлайн. А також пристроїв ідентифікації особистості користувачів, інших автоматизованих систем за типом «розумних» пристроїв.

Нещодавно повідомлялося про те, що вчені знають, як перетворити використане зерно в білок і клітковину.
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу.

Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.