Тестування рестайлінгової версії проводилося конструкторами компанії. Оновлена
Camry показала непогані результати.
Візуально автомобіль залишився практично незмінним. Однак йому злегка підправили передній бампер. Основну частину решітки радіатора можна замовити в двох варіантах, а її бічні частини - в трьох.
Приладову панель прикрашають центральні повітроводи і екран мультимедіа, які в порівнянні з колишньою версією змінили розташування. У базовій комплектації це 7-дюймовий, а починаючи з «Елеганс» - 9-дюймовий.
Разом з цим японські виробники посилили і технічну складову. Зазначалося, що потужність дволітрового двигуна залишилася 150 к.с. Але це не так. Показник підвищився до 170 к.с., що вплинуло на показники тяги, які досягли 260 Нм.
Що стосується керованості, то варіатор у рестайлінгової версії непростий. Перша передача дублює «механіку» і за неї відповідає автоматика. Така многоходовочка дозволила збільшити динаміку розгону з місця і підняти ресурсну базу коробки передач.
Оновлена Camry досягає 100 км / год за 9,5 сек. Це на 1,5 хвилини менше попередньої версії.
Відзначається, що рестайлінговая версія стала більш виграшно не тільки в динамічних аспектах. З позиції економії палива для автовласників автомобіль став також вигідніше.
Судячи зі статистики продажів за останні роки, бренд Toyota поступається своєму основному конкурентові KIA. Але в планах китайських виробників наздогнати і перегнати "корейця". Остаточні висновки можна буде робити тільки в кінці 2021 року.
Читайте також:
Bentley доповнила кросовер Bentayga спортивним варіантом