Тема материнства в сучасному світі актуальна і важлива. Не оминула її стороною британка Емілія Вікстед-засновник і головний дизайнер бренду Emilia Wickstead. Передосіння колекція модного будинку наповнена ніжністю і повагою до жінок, які присвятили життя дітям.
Натхненням для Емілії стали культові знімки подружньої пари фотографів: Аліс-Спрінгс і Хельмута Ньютона. Ці фотографії, що розкривають тематику материнства, вперше були опубліковані в 1999 році в серії книг «Ми і вони».
До співпраці над створенням колекції Емілія запросила фотографа Едда Хордер. Разом з ним бренд показ красу колекції на прикладі британських моделей і дітей.
Колекція подібного плану стала першою в досвіді Емілії. Раніше улюбленця Кейт Міддлтон була зосереджена на створенні елегантних і вишуканих образів для виходу у вищий світ. Але затяжний карантин в Британії змусив дизайнера на нові експерименти.
Зараз засновниця бренду робить ставку на комфорт і функціональність одягу. Перш ніж приступити до розробки капсули, Емілія провела опитування серед британських матерів. Вона ретельно проаналізувала, що найчастіше надягають на себе жінки в нових реаліях, пов'язаних з локдауном. І створила лінійку одягу, яка максимально відповідає потребам сучасного суспільства.
Присутнє в новій колекції відсилання до стилю 90-х років: пишні сатинові
спідниці в поєднанні з ніжними кроп-топами, костюми білизняного типу, сукні у формі футлярів з квітковим орнаментом і лаконічні брючні костюми в елегантну смужку.
«Найбільше мені до душі класичний стиль. Але щоб речі не виглядали банально, я додаю до них нестандартні деталі. Наприклад, акцентні аксесуари. Структура тканини також має значення. Правильне поєднання всіх елементів робить мою колекцію особливою », -розповіла про нову лінійки Емілія.
Раніше Охо писав:
Прагнути до зірок: клатчі Star Wars від Judith Leiber CoutureФото © buro247.ua
Фото © buro247.ua