Прикраси цього літа є справжнє буйство фарб і технічних рішень. Це всілякі плетіння, знімні конструкції і асиметрія. ОХО зібрав найбільш цікаві варіанти.
Найбільшою популярністю у стритстайла активісток користуються останні пропозиції іменитих дизайнерів. Серед них використання бахроми, рослинності, логотипів і кілець.
Бахрома знайшла своє відображення, перш за все, в довгих сережках і кольє. Такі аксесуари можна побачити в колекціях Etro, Chanel, Giorgio Armani, Lanvin, Rokh і Isabel Marant.
Квіткові композиції в поєднанні зі стилізацією під комах працюють завжди. В одних прикрасах - по-дитячому наївні, в інших - сприймаються буквально і демонструють ідеї, що знаходяться на піку популярності. У Dior, Simone Rocha і DIY це виглядає саме так.
Логоманія стала ще однією яскравою тенденцією поточного літа. Бренди, використовуючи такий підхід, переосмислюють бачення прикрас - показують знання історії, реальний зв'язок минулого і сучасності. Gucci, Prada, Versace демонструють вироби, прикрашені своїми фірмовими знаками.
Цього літа популярними будуть не просто кільця, а кільця великого розміру. Причому на всіх пальцях. Бренди Schiaparelli, Temperley London і Miu Miu вважають, що таких прикрас багато не буває і з ними перестаратися просто неможливо.
У розділі
«Ювелірні вироби» сайту ОХО виставлено понад 1,5 тис. Лотів - кольє, ланцюжки з кулонами, сережки, браслети, кільця та інше. Можна вибрати як біжутерію, так і вироби з дорогоцінних металів.
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua