Брендування спортивного взуття - фантазія французького дизайнера Андреа Саламина. Моделі, які придумав чоловік, виглядають дуже життєстверджуюче.
Зовні це класичні кеди на тонкій підошві зі шнурівкою і високою халявою. Тут простежується традиційний для взуттєвого виробника Converse стиль. Навіть використані отвори для вентиляції в нижній частині спортивного черевика.
Однак забарвлення з фірмовими логотипами окремо взятих брендів різна. У цьому, на думку автора незвичайної спортивного взуття, вся фішка проекту.
Андреа Саламін представив, що у нього замовили взуття такі світові гіганти як Starbucks, Apple і Coca-Cola. Зовнішній вигляд кед відповідав колірної складової компаній.
Кеди для корпорації McDonald's італієць зобразив у традиційних червоно-жовтих кольорах. Бічну поверхню прикрасив логотип у вигляді літери «М».
Гугловський черевики розфарбовані в зелені, червоні, сині та білі кольори. Акцентними стали останні, а традиційна символіка бренду була сконцентрована на обробці - заклепки, шнурівка, мова. У корпорації Apple - лаконічний біло-блакитний.
Louis Vuitton і Starbucks постав на кросівках в своїх традиційних кольорах і принтах. Коричневий і зелень прикрасили логотипи компаній.
Андреа Саламін в своїх роботах замахнувся і на інших транснаціональних гігантів. Дуже чітко зобразивши їх головні тенденції в дизайні.
Вибрати спортивне взуття, в тому числі з логотипами відомих брендів, можна на сайті ОХО в розділі
«Взуття чоловіче». Там представлено понад 1,5 тис. Активних лотів.
Фото © liniyasvet.com.ua
Фото © liniyasvet.com.ua
Фото © liniyasvet.com.ua
Фото © liniyasvet.com.ua
Фото © liniyasvet.com.ua
Фото © liniyasvet.com.ua
Фото © liniyasvet.com.ua