Американська мережа піцерій Pizza Hut кілька років тому потіснила дизайнерів верхнього одягу, випустивши серію парок. Куртки за своїми функціями віддалено нагадували термосумки бренду.
Куртка виготовлялася з матеріалів, які використовувалися для створення термосумок для доставки піци. Зберігали тепло і при необхідності холод. За це відповідала технологія 3M Thinsulate.
Зовнішній шар вироби запобігав проникненню води. А спеціальний прозора кишеня, який розміщувався на передпліччі, дозволяв користуватися смартфонами. Як заявляли в компанії, для замовлення продукції Pizza Hut. Усередині парки був прихований кишеню, нагадує шматочок піци.
Випуск колекції парок став вимушеним заходом - необхідністю залучення уваги до діяльності компанії. Своєрідний маркетинговий хід. Це спосіб оговтатися від падіння продажів в США.
Придбати таку куртку у відкритому продажі було неможливо. Хіба що отримати після оформлення онлайн-замовлення на сайті піцерії або через мобільний додаток. І зробити це можна було виключно на території США і Канади.
Практика уявлення компаній в нетипових для своєї діяльності амплуа сьогодні досить звичайна. Особливо це стало помітно після послаблення карантинних заходів у всьому світі. Бренди, які недавно виробляли їжу і напої, створюють брендовану одяг, аксесуари. Іншими словами, розширюють свої можливості шляхом збільшення пропозицій.
На сайті ОХО в розділі
«Одяг чоловічий» виставлено понад 3 тис. лотів, серед яких безліч брендованої продукції.