Парки як термосумки - досвід Pizza Hut у виробництві верхнього одягу

Парки як термосумки - досвід Pizza Hut у виробництві верхнього одягу

28 липня 2021, 18:37
Джерело: © profashion.ru
88
Американська мережа піцерій Pizza Hut кілька років тому потіснила дизайнерів верхнього одягу, випустивши серію парок. Куртки за своїми функціями віддалено нагадували термосумки бренду.

Куртка виготовлялася з матеріалів, які використовувалися для створення термосумок для доставки піци. Зберігали тепло і при необхідності холод. За це відповідала технологія 3M Thinsulate.

Зовнішній шар вироби запобігав проникненню води. А спеціальний прозора кишеня, який розміщувався на передпліччі, дозволяв користуватися смартфонами. Як заявляли в компанії, для замовлення продукції Pizza Hut. Усередині парки був прихований кишеню, нагадує шматочок піци.

Випуск колекції парок став вимушеним заходом - необхідністю залучення уваги до діяльності компанії. Своєрідний маркетинговий хід. Це спосіб оговтатися від падіння продажів в США.

Придбати таку куртку у відкритому продажі було неможливо. Хіба що отримати після оформлення онлайн-замовлення на сайті піцерії або через мобільний додаток. І зробити це можна було виключно на території США і Канади.

Практика уявлення компаній в нетипових для своєї діяльності амплуа сьогодні досить звичайна. Особливо це стало помітно після послаблення карантинних заходів у всьому світі. Бренди, які недавно виробляли їжу і напої, створюють брендовану одяг, аксесуари. Іншими словами, розширюють свої можливості шляхом збільшення пропозицій.

На сайті ОХО в розділі «Одяг чоловічий» виставлено понад 3 тис. лотів, серед яких безліч брендованої продукції.
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в: