Китайська компанія CATL, що займається виробництвом акумуляторів в промислових масштабах, випустила натрієву батарею для електротранспорту.
На відміну від аналогічних джерел живлення, така батарея не містить в собі дорогих матеріалів. Тому її вартість буде економічно вигідна для більшості автовиробників. Зокрема тих, які займаються створенням електрокарів. Елементи живлення пристрою не бояться зниження заряду до нуля.
З іншого боку новинка поступається по щільності літій-іонним. А також вони схильні до утворення сполук, які здатні знизити термін служби батареї і електротранспорту.
Для вирішення проблеми китайські розробники задіяли пористий матеріал на підставі вуглецю і берлінський білий, застосовуваний, як правило, в якості пігменту.
Що стосується технічних характеристик, то щільність енергії досягає 160 Вт • год / кг. Звичайно, це не можна порівняти з показниками літієвих акумуляторів, але для натрієвих це суттєво. У майбутньому компанія планує підвищити прикордонний рубіж ще на 40 одиниць.
Процедура заряджання при кімнатній температурі становить не більше 15 хвилин. А збереження до 90% від номінальної ємності відбувається навіть при -20 градусах. Це дозволяє використовувати такі батареї для електротранспорту, яке експлуатується в умовах низьких температур.
Акумулятори різного типу і призначення виставлені в розділі сайту ОХО
«Промислове устаткування». Там також можна знайти мережеві котли, електродвигуни і всілякі датчики.