Французький модний будинок Cartier почав співпрацю з британською актрисою і продюсером Лілі Коллінз. Дівчина знялася в новій рекламній кампанії бренду.
Реклама присвячена випуску нової колекції ювелірних прикрас і сумок. Лаконічні образи, кілька брутальні. Однак вони жіночні і природні.
Яскрава індивідуальність, елегантність і злегка навіжений характер Лілі Коллінз перегукуються з позицією модного будинку. У своїх образах дівчина поєднує волелюбність, енергію і автентичність.
Для актриси і продюсера важливо було стати частиною великої родини Cartier. Вона вважає, що приєднається до товариства нонконформістів, здатних показати свій характер, - геніально. Модний будинок, на думку Лілі Коллінз, завжди транслював чіткі ідеї, які перегукувалися з бажанням бути затребуваними кращими з кращих.
Крім своєї публічної складової дівчина активно займається благодійністю. Бере участь в проектах по збору коштів для сиріт не тільки США, але і інших країн. Це стало багато в чому одним з вирішальних факторів, чому Cartier вибрали британку.
Амбасадор бренду є безліч знаменитостей. Це і артисти, і музиканти, і представники королівських сімей. Cartier неодноразово створював для них ексклюзивні прикраси або аксесуари.
Виявити ексклюзивний продукт французького модного будинку непросто. Але силами сайту ОХО можливо все. У розділі
«Ювелірні вироби» представлено понад 8 тис. активних лотів, серед яких можна підібрати щось підходяще.
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua