Лілі Коллінз стала обличчям рекламної кампанії Cartier

Лілі Коллінз стала обличчям рекламної кампанії Cartier

20 серпня 2021, 22:33
Джерело: © vogue.ua
191
Французький модний будинок Cartier почав співпрацю з британською актрисою і продюсером Лілі Коллінз. Дівчина знялася в новій рекламній кампанії бренду.

Реклама присвячена випуску нової колекції ювелірних прикрас і сумок. Лаконічні образи, кілька брутальні. Однак вони жіночні і природні.

Яскрава індивідуальність, елегантність і злегка навіжений характер Лілі Коллінз перегукуються з позицією модного будинку. У своїх образах дівчина поєднує волелюбність, енергію і автентичність.

Для актриси і продюсера важливо було стати частиною великої родини Cartier. Вона вважає, що приєднається до товариства нонконформістів, здатних показати свій характер, - геніально. Модний будинок, на думку Лілі Коллінз, завжди транслював чіткі ідеї, які перегукувалися з бажанням бути затребуваними кращими з кращих.

Крім своєї публічної складової дівчина активно займається благодійністю. Бере участь в проектах по збору коштів для сиріт не тільки США, але і інших країн. Це стало багато в чому одним з вирішальних факторів, чому Cartier вибрали британку.

Амбасадор бренду є безліч знаменитостей. Це і артисти, і музиканти, і представники королівських сімей. Cartier неодноразово створював для них ексклюзивні прикраси або аксесуари.

Виявити ексклюзивний продукт французького модного будинку непросто. Але силами сайту ОХО можливо все. У розділі «Ювелірні вироби» представлено понад 8 тис. активних лотів, серед яких можна підібрати щось підходяще.

Фото © vogue.ua

Фото © vogue.ua

Фото © vogue.ua
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу.

Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.