Соціальна мережа Facebook і бренд сонцезахисних окулярів Ray-Ban представили спільну революційну розробку. Їх запуск був запланований на 9 вересня.
Новинка позиціонувалася як допоміжний пристрій для віртуальної і доповненої реальності. Форма інноваційного аксесуара нагадує стандартні окуляри зі склом і оправою в чорному кольорі.
За зв'язок з іншими пристроями і відображення на їх екранах відповідає материнська плата. Це дозволить поліпшити аудіовізуальний сприйняття користувачеві, який знаходиться в певних умовах.
В якості реклами соцмережа і бренд сонцезахисних окулярів використовували лаконічний баннер, на якому зображувалася новинка з датою її презентації. Користувачам пропонувалося підписатися на розсилку повідомлень і отримати інформацію про новий продукт одними з перших.
Додатково Марк Цукерберг і Ендрю Босворт запустили тизер очок в своїх соціальних мережах. Перший - плавав на човні, а другий - грав в гольф. Ймовірно, таким чином вони натякали на можливість використання очок стосовно до різних сценаріїв.
Відзначається, що пару місяців тому глава Facebook анонсував нові окуляри. Він заявив, що вони стануть новим апаратним продуктом, який представить соцмережа. Однак дати їх випуску оголошено не було. При цьому натякнув, що новий форм-фактор відкриє для користувачів ряд унікальних можливостей.
У розділі
«Техніка» на сайті ОХО представлено понад 2 тис. активних лотів, в тому числі і пристроїв для «наближення» віртуальної і доповненої реальності.